Aktualności
  • W celu podniesienia jakości naszych usług uczestniczymy w szkoleniach - TORUŃ 2011r
    W celu podniesienia jakości naszych usług uczestniczymy w szkoleniach - TORUŃ 2011r

Polityka Jakości

Dyrekcja NZOZ ,, SALUS’’ s.c. dla zapewnienia realizacji przyjętych na początku istnienia Firmy, celów jakościowych zobowiązuje się do:

 

  • bezpośredniego zaangażowania w pracę na rzecz jakości świadczonych usług;
  • budowy i stałej poprawy systemu jakości z uwzględnieniem wymagań regulacji prawnych determinujących działalność przedsiębiorstwa;
  • zapewnienia zasobów i środków niezbędnych do realizacji celów jakościowych;
  • doskonalenia działań organizacyjnych i technicznych w zakresie pracy i świadczonych usług medycznych
  • budowy jak najlepszych relacji między pracownikami, ciągłego podnoszenia ich kwalifikacji w zakresie opieki medycznej i stosunków interpersonalnych;
  • dywersyfikacja usług;

 

Jako Firmie nie zależy nam na uzyskaniu Certyfikatów jakości lecz na usatysfakcjonowaniu naszych podopiecznych i wniesieniu do ich domów radości i serca, których tak niewiele w dzisiejszym świecie.....Jednak w roku 2010 takowy certyfikat został nam przyznany - jest to CERTYFIKAT IS0 9001:2009. W roku 2013 ponownie przyznano nam Certyfikat ISO 9001:2009.   Certyfikaty te potwierdzają wysoką jakość naszych usług pielęgniarskich, opiekuńczych oraz rehabilitacji leczniczej.

 

 

 

 
Sklepik dla Ciebie
Gabinet rehabilitacji